wersja polska | english | русский
strona główna
home  firma  produkty  realizacje  nagrody i certyfikaty  kontakt  cennik
 
POIG - zapytania ofertowe
ZOBACZ TAKŻE
• Historia
• Działalność produkcyjna
• Działalność wdrożeniowa
• Program Operacyjny
  Innowacyjna Gospodarka
  (POIG)
• Kariera w ZE Twerd



Toruń, 03.06.2013 r.
Zakład Energoelektroniki TWERD
ul. Konwaliowa 30
87-100 Toruń
justyna.bienka@twerd.pl


Zapytanie ofertowe

W związku z realizacją projektu „Specjalistyczne przemiennikowe zespoły napędowe o szerokim zakresie zastosowań”, w ramach Działania 4.1 POIG 2007-2013, proszę o ofertę (cena, termin realizacji, okres gwarancji) na stanowisko badawcze falownikowego napędu samochodu elektrycznego.

OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

Stanowisko powinno się składać z:
  1. Zestawu maszynowego, stanowiącego dwa sprzężone ze sobą mechanicznie wałami silniki zainstalowane na wspólnej ramie metalowej. Silnik główny powinien być synchronicznym silnikiem samochodowym IPMSM o mocy 15 kW, obrotach nominalnych 3000 – 3500 rpm i napięciu minimalnym U = 300 VDC. Sprzężony z nim silnik ma być silnikiem asynchronicznym 15 kW, 3x400V/50Hz, o nominalnych obrotach nn  = 3000 obr/min.
    Enkoder do silnika IPMSM: F3653/F3673 (Shaft/Hollow shaft), koniecznie 5VDC/G = SSI, Gray/13 bit. Przykładowo może to być 8.F3653.4311.G312. 
    Enkoder do silnika asynchronicznego: inkrementalny 2048 z nadajnikiem linii, np. typu DDS36E-BBASO2048 (SICK z otworem Ø 8).
    Zakładamy w przyszłości możliwość zmiany enkoderów na inne, stąd powinny być one zainstalowane na zewnątrz silników.
    Wszystkie części ruchome zestawu maszynowego powinny być chronione metalowymi osłonami.
    Rama metalowa stanowiąca podstawę obu silników powinna być osadzona na amortyzatorach lub macie amortyzującej drgania zestawu.

  2. Układu sterującego pracą zestawu maszynowego i umożliwiającego regulację i badania falownikowego napędu samochodu elektrycznego. Układ powinien zawierać falownik regeneracyjny zasilający silnik asynchroniczny, obwody pomiarowe i sygnalizacyjne. Układ sterujący musi zapewniać badania falownikowego napędu samochodu elektrycznego w stanach statycznych jak i dynamicznych (rozruch, hamowanie, nawrót).
O dodatkowe wyjaśnienia techniczne proszę się zwracać do mgr inż. Jarosława Załęskiego (jaroslaw.zaleski@twerd.pl).

Kryterium wyboru oferty:
CENA – 100%.
Oznacza to, iż wybrana zostanie oferta, która okazała się najkorzystniejsza cenowo (przy założeniu jej pełności i adekwatności do zapytania ofertowego).

Termin dostarczenia oferty: do 18.06.2013 r. godz 12:00
Sposób dostarczenia oferty: osobiście, mailem lub pocztą tradycyjną
Termin wyboru oferty: 18.06.2013r., godz. 14:00

Zakład Energoelektroniki "TWERD"
ul. Konwaliowa 30, 87-100 Toruń
tel. +48 (56) 654-60-91, tel./fax +48 (56) 654-69-08
ISO 9001
copyright 2014